RSS

Again here

17 ian.

Dupa cum am spus si aseara…am revenit aici.Cu toate ca nu o sa mai fiu asa bine indexat(adica in 2 zile 1000 de accesari pe pagina) o sa ma chinui sa ma promovez cum stiu eu mai bine. Chestia buna e ca voi m-ati sustinut si cat am fost pe free pana sa ma mut pe domeniu si sper sa ma sustineti in continuare.Deci, daca va intereseaza sa faceti reclama la blog-ul vostru aici la mine pe blog va rog sa cititi rubrica Publicitate.Putem negocia , asta tinand cont de faptul ca nu am inca pagerank sau nu mai stiu ce. Incerc sa strang ceva bani pentru a imi lua o gazduire buna sa nu mai pic data viitoare sau sa nu mai mut articole de 2 ori pe zi.Vor fi primite orice fel de donatii, orice fel de servicii publicitare pe acest blog.Multumesc pentru sprijin si astept ofertele voastre.

 
Un comentariu

Scris de pe 17/01/2013 în Diverse

 

Etichete: , , , ,

Un răspuns la „Again here

  1. Grădinița Fluturașilor Talentați

    21/01/2013 at 15:58

    Multă baftă!

     

Lasă un comentariu