RSS

Retardismul si Invidia

14 Ian

Vi sa intamplat pana acum sa intalniti persoane care sufera atat de mult incat nici nu ai scuipa pe ei?E uite ca eu am intalnit… Va spuneam azi ca am trecut pe domeniu propriu .info .Acest domeniu nu mai exista de cand anumiti blogeri cu brand-ul vasilescrie.ro sau vasilescrie.com au aflat ca exista cosminscrie.info , bineinteles ca exemplele de mai sus sunt fantezie.Inante cu cateva minute, ma ia cineva pe messenger direct cu o fraza prieteneasca: De cand te-ai gandit sa iti tragi domeniu si mai ales de unde cu ideea de CosminScrie? La care eu il intreb cine este si imi raspunde ca el este autorul blogului Alexscrie.ro , WOOW parca el e vre-un TradeMark, MARE BRAND FRATE!!!!! Ca eu l-am copiat pe el si ca am luat acest ”SCRIE” de la el si de la un alt anumit bloger de care nu mai dau nici un nume.Deci dupa convorbirea cu el, mi-a picat toate.Server, host , blog , tot tot tot.La care vine pe mess cu faza: ”Vezi ca nu iti mai merge blog-ul.” Niciodata nu am crezut ca in domeniu asta exista si astfel de retardisme si de copii atomici. Oare pana maine dimineaza voi mai gasi blog-ul asta FREE online? deci nu pot sa cred cum se poate narui visul unui om…repede. 2 minute.

 

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 14/01/2013 în Diverse, Eu si eu, Funny

 

Etichete: , , , , ,

Lasă un răspuns

