RSS

A doua zi! / Die zweite Tag!

08 ian.

Astazi am promis colegilor din clasa ca voi scrie primul articol in limba germana, deoarece ei ma urmaresc si ar vrea sa citeasca ideile mele, dar sa le si inteleaga.Asa ca voi posta in ambele limbi, romana si germana.

Romana

Ieri nu am putut sa ma joc cine stie ce cu Word 2010 ca nu cunosteam toate extensiile, dar azi am mai invatat cateva smecherii si tin neaparat sa le pun in practica. Voi face un fel de CV cu tot ce trebuie complectat, bineinteles trebuie sa apelez la foarte multa fantezie, deoarece e foarte multe de scris. Deja am facut un model la scoala si am dupa ce sa ma orientez.Dupa ce il voi face , voi incerca sa il postez si aici.

Deutsch

Gestern habe ich nicht so viel mit Word 2010 gespielt, weil ich nicht alles Zubehör was dazu gehört wusste, aber heute habe ich paar Tricks gelernt und muss ich probieren. Ich mache ein Bewerbung Model mit alles was muss komplettieren, aber natürlich muss ich am bissen Fantasy habe, weil viel zu schreiben ist .Habe ich ein Model in der Schule gemacht, so habe ich etwas von Orientierung. Ich mache diese Bewerbung und dann versuche ich hier zu posten.

P.S. Wenn jemand hat einige Fehler in diese Text sehen, bitte sagen mir in Feedback/Komment.

Alles Gute und Danke fur lesen.

P.S.

Daca cineva din cititori stiti germana mai bn ca mine si observati greseli de ortografie sau gramatica, va rog sa postati ila comentarii :D.

Toate bune si mersi ca ma citesti.

 
7 comentarii

Scris de pe 08/01/2013 în Diverse, Eu si eu, Welcome

 

Etichete: , , , ,

7 răspunsuri la „A doua zi! / Die zweite Tag!

  1. Locco Chicco

    08/01/2013 at 15:24

    Foarte buna ideea de a scrie si in alta limba dar de ce nu iti instalezi un plugin pentru a traduce automat tot site-ul ?

     
    • Cosmin

      08/01/2013 at 15:30

      Pai ar fii mai multe chestii :P. Ar fi ca nu am domeniu propriu si nici nu am WordPress Pro upgradat si nici nu vreau asta deocamdata. Nu pot instala pluginuri daca nu am Pro.

       
    • Cosmin

      08/01/2013 at 15:44

      Apropo @Locco Chicco … comentariile tale mi-au intrat direct in spam…verifica sa vezi ce le trimite acolo 😛

       
  2. Daniela

    08/01/2013 at 15:28

    E destul de simplist cand incepi sa-l inveti. Dar colegii daca te citesc, de ce nu si comenteaza?

     
    • Cosmin

      08/01/2013 at 15:43

      Pai sa spunem ca ”colegii” mei sunt de diferite culturi.Sunt in germania, fac curs de germana si toti colegi care imi sunt in clasa sunt la fel de straini ca si mine in tara asta… Afganistanieni, polonezi, turci,iranieni,marocani,africani,brazilieni,spanioli, rusi, bulgari, … ti-am enumerat toate nationalitatile pe care le am in clasa… dintre care 70% din ei sunt trecuti de varsta a-2-a si nu cred ca iar interesa atat de tare blogul meu pe cat ii preocupa viata de familie :P. dar restu 30% sunt colegi ci care fac prostiuare ca in generala :P. Astazi mi-au spus de ce nu scriu un post si in germana sa inteleaga si ei.Faza a fost ca m-am simtit mandru sa scriu in online in limba pe care sunt la sfert cu invatatu’ :P.

       
  3. Locco Chicco

    08/01/2013 at 17:33

    A intrat in spam pentru ca te comentez pentru prima oara.. Ia sa vezi ca acum nu mai intra in spam 😉

     
    • Cosmin

      08/01/2013 at 18:02

      Exact asta a intrat in spam din cele trei trimise :P. Nu stiu ce are.

       

Lasă un comentariu